onsdag 14 september 2011

Min vän Percy, Buffalo Bill och jag

Författare: Ulf Stark

Genre: Vänskap



Ulf har åkt till sin farmor och farfar på landet för att vara där hela sommarlovet tillsammans det mamma, pappa och brorsan! Men det är något som Ulf har glömt bort. Jo, för på skolavslutningen lovade han sin vän Percy att han skulle få lov att komma dit. Men nu när Percy väl har kommit till farmor och farfar, är det verkligen så kul att han är där? Percy tycker ju såklart det men tycker Ulf det? Farfar som alltid är så grinig, börjar helt plötsligt att bli gladare och gladare. Och det tycker inte Ulf om...


Jag tyckte att boken var otroligt bra! Jag kan verkligen rekommendera den till alla!

Därför får den 5/5 stjärnor av mig.


Recenserad av: Pauline


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar