onsdag 4 maj 2011

Du tror väl på SPÖKEN

Författare: Gull Åkerblom

Genre: Spökbok


Elin och hennes familj flyttar till ett annat hus. Men vem är det som viskar hela tiden? Och vad vill den svarta mannen som kommer in genom dörren en dag? Simon vaknmar ute på en klippa mitt i natten. Varför ser inte männsikorna honom fast han säger hej? Och varför behöver Robin hans hjälp? Markus blir inlåst i omklädningrummet. Vad är det för skugga som förföljer honom? Och vad är det för viskningar inne i hans huvud? Clara har ärvt ett gammalt hus. Vad är det för röster under bänken? Och vad flög i mormor egentligen?

Denna boken tycker jag är jätte bra! Jag har redan läst den typ 2 gånger. Jag rekommenderar den verkligen till personer som gillar spökhistorier eller rysare. Det handlar om fyra barn, så det är fyra historier.

Därför får den 5/5 stjärnor av mig.

Recenserad av: Pauline

1 kommentar: